ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №3 "СОНЕЧКО"
м. Володимир, Волинська область

Група Чомусики

 


Весела, шумна і дзвінка, найкраща серед всіх.

Група наша дорога «Чомусики» ми всі.

   Ці слова радісно лунають з уст діток молодшої групи «Чормусики» ЗДО №3 «Сонечко». Це веселі, дружні, допитливі малята. Їх у групі 29, двоє з них з особливими освітніми потребами.  За цей час підросли, зміцніли, адже  цьому сприяють заняття з фізичної культури, ранкова гімнастика та після денного сну, загартовуючі процедури, що дає можливість  дітям рости здоровими.

   Дитячий садок – це маленька країна дитинства, у якій весело і цікаво подорожувати малятам разом  зі своїми вихователями:  Черненко Н.М., Оберук І.Г.,    асистентом вихователя Барановською З.С., помічник вихователя Хомюк О.М.

   Змістовні, цікаві заняття з дітками проводять вчитель логопед-дефектолог Яремчук С.С., практичний психолог Пшоннік Л.С., інструктор з фізичної культури Поляновська О.Г., керівник музичний Ніколаєва Л.І.

   Кожній дитині, що відвідує групу з перших днів, дорослі створюють радісну атмосферу, в якій дошкільнята зростають самостійними, щасливими. Цьому сприяє система М.Монтессорі, яку використовують в своїй роботі педагоги. Монтессорі-педагогіка органічно ввійшла в сучасну освітню програму «Дитина». Педагоги впливають на дитину не прямо, а через дидактичні матеріали, з якими діє дитина в підготовленому дорослими середовищі. Саме справжні монтессорі-матеріали з 5-ти навчальних курсів є в групі: матеріали навичок практичного життя, сенсорики, мови, математики, космічного виховання. Це чарівне царство кольорових кубів, золотих намистинок, «співаючих» циліндрів, трикутників.

   Всім діткам, а особливо малятам з особливими освітніми потребами, система монтессорі сприяє розвитку індивідуальності, формує позитивну дисципліну, допомагає  повірити в свої сили.

   В кожній групі нашого закладу разом з дітьми вікової норми перебувають малята з особливими освітніми потребами. Згідно рекомендацій фахівців інклюзивно-ресурсного центру з кожною дитиною проводяться корекційно-розвиткові заняття. Відповідно до рівня розвитку малят складаємо індивідуальну програму, розробляємо перспективну мету та короткострокові завдання. Результативності роботи сприяють створені належні умови для корекційно-розвиткового процесу та відповідний психолого-педагогічний супровід. Кожна дитина неповторна, вона має свій індивідуальний темп розвитку, свій індивідуальний спосіб навчання. Тому намагаємося створювати такі умови, які сприяли б навчанню відповідно до індивідуальних особливостей дитини. Співпраця з усіма учасниками корекційно-педагогічного процесу дає позитивні результати і сприяє розвитку мовлення і пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Діти вранці з бажанням ідуть у наш заклад, ввечері з посмішкою зустрічають маму, тому що їм було комфортно цілий день – це є головним нашим завданням в інклюзивній освіті.

   У групу малят запрошують веселі  смайлики. Діти самостійно вибирають, як вони хочуть вітатися з вихователем. У ранковому колі дошкільнята співають, виконують руханки, грають різноманітні ігри.

   А далі малята роблять свої перші відкриття в Країну Знань, подорожуючи стежинками доброти і дружби, знайомляться з народними традиціями, святами, оберегами, державними символами України. В гостях у Королеви Здоров'я дізнаються, що корисне, що шкідливе для їхнього здоров'я. А ще вчаться в садочку, як поводитись у надзвичайних ситуаціях, які загрожують здоров'ю та життю дітей. Малята групи «Чомусики» люблять подорожувати Країною Майстрів, де перетворюються на справжніх художників.

   В групі стало традицією святкувати день іменинника, чудові свята осені, весни, Нового року, дійство до Дня Святого Миколая.

   Кожен день вихователі радіють зустрічі з дітками, адже діти – це ніжний погляд, це теплі, лагідні обійми, це те, заради чого варто прокидатись, приходити в садочок і все тепло своїх сердець віддавати малятам.

 

 

 

 


Логін: *

Пароль: *